23.06.2026
Toplantıda, kurum bünyesinde şimdiye kadar yürütülen İSG faaliyetleri hakkında detaylı bir sunum yapılarak İl Müdürü Ramazan Öztürk’e bilgi verildi. Mevcut durumun titizlikle değerlendirildiği kurulda; çalışanların sağlığının korunması, iş kazalarının önlenmesi ve çalışma ortamlarının daha güvenli hale getirilmesine yönelik alınacak yeni tedbirler ve planlamalar masaya yatırıldı.
“Önceliğimiz Personelimizin Sağlığı ve Güvenliğidir”
Toplantı sonrasında yapılan çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunan Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Öztürk, güvenli bir çalışma ortamının kurumsal başarının temel şartı olduğunu vurgulayarak;
Öztürk; Personelimizin iş sağlığı ve güvenliği kültürünü benimsemesi adına eğitim faaliyetlerimize de aralıksız devam edeceğiz. Tüm birimlerimizde güvenli, sağlıklı ve huzurlu bir çalışma ortamı sağlamak için elimizdeki tüm imkanları seferber etmeyi sürdüreceğiz. Toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyor, İSG kurulumuza ve emeği geçen tüm personelimize teşekkür ediyorum.